top of page
Search
  • Writer's picturePawel Braszka

Generator plazmy.

Updated: Aug 17, 2018

W tym poście poświęcimy sobie troszkę czasu na zrozumienie może kolejnego małego kroczku w świecie kreacji, a mianowicie jak stworzyć Generator Plazmy. Oczywiście w tym aspekcie nie chodzi nam o budowanie już konkretnego urządzenia w formie w jakiej dzisiaj wyobrażamy sobie urządzenia....

.... ale .... co jeśli na chwilę przystaniemy, i zwrócimy uwagę na nasze ciało ??? I to jakim wspaniałym jest ono kawałkiem technologii :) ??? Szczerze to myślę, że jest to najbardziej zaawansowany kawałek technologii jaki do tej pory udało mi się osobiście zbudować w tym środowisku.... tylko instrukcję obsługi gdzieś zapodziałem :) Przez całe dotychczasowe życie szukałem jej po omacku. Aż tu nagle pojawiły się wykłady dla dzieci Dr Keshe ( z polskimi napisami ) link , później pokazały się wykłady zdrowotne ( z polskimi napisami ) link i w końcu dołączyłem do grona prywatnych studentów, a tam wiedza wśród mega ludzi poleciała grubą rurą.... ale do rzeczy panie bo pitu pitu a generator stygnie ....

.... ok wracając do Generatora Plazmy i nas samych zacząłem w pewien sposób łączyć kropki wiedzy i to co zacząłem obserwować na przestrzeni " pamiątek" pozostawionych przez różne kultury zaczęło mieć sens! Zaczęło mnie to naprowadzać na fakt, że w każdej z tej kultur nie chodziło o prąd elektryczny tylko o plazmę, której malutkim okruszkiem jej potęgi funkcjonalności jest to co dzisiaj możemy zbadać miernikiem jako mały voltarz. Ale nie o Volty tu chodzi tylko co się kryje za nimi ( proponuje przejść do artukułu o baterii z baghdadu jeśli jeszcze tam drogi czytelniku nie byłeś link ). Kiedy zdałem sobie z tego sprawę zauważyłem że starożytni wykorzystywali bardzo skrzętnie nano technologię na poziomie nam dzisiaj nie znamym dlaczego .....????

Jeśli przyłożysz miernik do swojego ciała i zbadasz swój voltarz zaobserwujesz że jest on na poziomie od 50 do 100 milivoltów !!!! Milivoltów a dziękim tym milivoltom przenośmy dziesiątki ton w naszym życiu i żyjemy prawie stówe wykonując po drodze wiele różnych czynności! Więc jak taki mały element zasilania jak 50 do 100 miliwotów może tworzyć taką potęgę. Wniosek który mi się nasunął był jeden: Jest w tym o wiele więcej a te 50 do 100 milivoltów jest zaledwie skorupką w jajku. Więc gdzie jest białko i żółtko ? I z pomocą przyszły kolejne wykłady publiczne wykłady Dr Keshe.

Aaaaa i tu jest pies pogrzebany Emocja i Neutron ( Dusza ) uuuu to teraz robi się religijnie co nie ??? Ano nie ponieważ szukając dalej swojego własnego zrozumienia odkryłem że dusza to nic innego jak nano technologia, emocja to też nano technologia i ciało którym wydaje nam się że tylko jesteśmy to też nano technologia i tu uwaga - KTÓRĄ SAMI ZAPROJEKTOWALIŚMY DLA NASZYCH WŁASNYCH POTRZEB ?! WOOOW czy to nie jest mega ??? Sam zrobiłem sobie ciało i zasilam je za pomocą nano technolgii poprzez kolejne nano konwertory plazmy w kolejności od najsilniejszego do najsłabszego: duszy ( neutronu), emocji ( protonu i elektronu ), GaNS'u ( ciała fizycznego ). I tu przychodzi z pomocą instrukcja obsługi jak i jak na jakim poziomie to robić !?

Przecież w przedszkolu pani przedszkolanka tylko dawała mi drewniane zabawki do zabawy!? W sumie lepsze to niż granaty ale .... !!! Zapominając wspomnieć o tych mało znaczących faktach, które w dalszej części mojej mambo jumbo edukacji już wogóle zostały uznane za nie istniejące! Nooooo może pani katechetka przez swoja niesamowitą sylwetkę ciała i urodę przekazywała nam to co ja jako siedmio latek uznałem za całkiem ciekawe połączenie i ksiądz chyba także ;) ale do rzeczy bo znów odchodzę od tematu...


Drogi/a TY w poniższym filmiku żeby już nie męczyć twoich ocząt i synaps tłumaczę resztę budowy generatora plazmy w odniesieniu do kolektywnej struktury, ponieważ takowy generator może byc stworzony indywidualnie jak i kolektywnie na różnych poziomach kolektywności jak i indywidualności.


Generator kolektywny na przykładzie pozostawionym przez mieszkańców Irakopolis :)


131 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page